Wednesday 27 November 2013

Shaklee penyembuh penyakit??

Assalamualaikum n salam sejahtera semua...

Alhamdulillah.. Di pg jumaat yang barakah ni Allah bg peluang untuk bernafas dan bertaubat lagi. Gunakanlah peluang ni utk beribadah dan menghargai org yg tersayang. Kita xtau bila kita akan dijemputNya.

Pagi tadi ada yang bertanya, produk shaklee ni boleh menyembuhkan penyakit ke?

Kawan2 sekalian.. Shaklee merupakan vitamin yang membantu anda dalan memulihkan sistem badan yang tidak sihat. Shaklee bukan jaminan yang anda akan sembuh. Tp kandungan yg terdapat di dalam shaklee dapat membantu kita memperbaiki badan dan membekalkan nutrient yg diperlukan oleh tubuh. Oleh itu, In Shaa Allah dapat membantu kita mengubati penyakit kita dan membantu mengubati penyakit tu. 

Nak sihat kita tak boleh berputus asa kan? Tapi mesti sentiasa mencuba. Jgn tunggu badan lemah dan penyakit makin serius br nk dirawat. Masa tu kos rawatan dah makan beribu ringgit dan kalau tahap yg teruk mungkin tiada penawarnya. Kan lebih baik dicegah dr dirawat. :) Tiada siapa pun dan saya PASTI, tiada siapa ingin jatuh sakit. Betul x?

Jadi jgnlah berasa takut untuk mencuba ye.. Sbb shaklee always safe, always green dan semestinya halal. Ada pelbagai set kesihatan dlm shaklee. Untuk masalah berat badan, kesihatan, kecantikan, kebersihan rumah dan pelbagai lagi.

Boleh hubungi sy untuk konsultansi percuma. Cuba dulu dan rasai perbezaannya. Shakleee pasti tak akan mengecewakan anda. InsyaAllah..:)

Diyana Azmin
Pengedar Bebas Shaklee
012-2356027
vitahijau@gmail.com

No comments:

Post a Comment