Monday 11 November 2013

SET HAMIL Shaklee pengganti Obimin

Salam  Jumaat ibu-ibu menawan sekalian..

Dua minggu lepas saya dapat panggilan dari seorang kawan lama. Lama tak borak, so banyak borak2 santai and cerita psl life masing2. Dia dah 3 bulan preggy anak pertama. Katanya dia memang kuat alahan dan letih aje sepanjang preggy. So, sikit sebanyak sy share pengalaman sy mengandungkan Hazziq dan Hussna, Kata org, setiap preggy mom ni tak sama. Ada yg senang sepanjang mengandung. Ada plak yang alahan sampai ke saat nk bersalin tu.. Dugaan Allah..hanya Dia yang maha mengetahui segala sesuatu..

Ok, berbalik pada cerita tadi, kawan ni berminat nak cuba SET HAMIL SHAKLEE tapi takut. Setelah saya jelaskan kebaikan dan kegunaan Set Hamil Shaklee ni kawan saya bersetuju.  Memandangkan dia nak Set Hamil Lengkap dan dah nk masuk 2nd trimester, jadi saya sarankan padanya SET HAMIL LENGKAP iaitu ESP, Vita-Lea, B- Complex, Vita-C, Omega dan Ostemetrik.



Soalan pertama yang dia tanya pada saya selepas dah suggest set tersebut ialah; Perlu tak aku teruskan ubat hospital?

Untuk makluman ibu-ibu Vita-Lea Shaklee mengandungi multivitamin lengkap untuk kesihatan optimum dan tenaga ibu-ibu mengandung. Manakala B Complex pula mengandungi 8 vitamin B yang penting dan bertindak untuk meningkatkan penyerapan  asid folic. Boleh baca info lanjut tentang SET LENGKAP IBU HAMIL di sini.

Jadi ibu-ibu, jangan risau kerana, jika anda berminat untuk mengambil SET HAMIL Shaklee, anda tidak perlu ambil ubat dari hospital lagi sebab kandungannya sama, malah lengkap dan jauh lebih baik lagi. Berikut merupakan testimoni dari seorang pengguna SET HAMIL Shaklee, di mana doktor sendiri memberitahu untuk meneruskan pengambilan SET HAMIL Shaklee dan tidak perlu mengambil obimin.




Jadi ibu-ibu yang bakal menimang cahaya mata, saya ucapkan TAHNIAH sebab bakal bergelar ibu dan bergelar ibu lagi :) ! Jangan risau jika ingin mencuba SET HAMIL Shaklee kerana ianya selamat untuk anda dan bayi malah boleh membantu ibu-ibu mengurangkan alahan dan memberikan tenaga kepada ibu-ibu sekaligus menjaga kandungan bakal dan ibu-ibu sekalian. Tidak perlu ambil obimin lagi jika anda bercadang menggunakan set ini.:)

Inginkan penjelasan lebih mengenai SET HAMIL SHAKLEE?

Hubungi kami di vitahijau@gmail.com atau
SMS/WhatsApp ke 012-2356027 (Diyana) 
Setiap pembelian dengan kami anda berhak mendapat khidmat rundingan secara percuma dan bimbingan pengambilan suplemen secara berterusan. Dapatkan SET HAMIL SHAKLEE dengan harga SUPER DUPER SPECIAL dari kami.


 


No comments:

Post a Comment