Thursday 7 November 2013

SHAKLEE COLLAGEN POWDER: Semarakkan cinta suami!

Assalamualaikum isteri solehah dan sejati sekalian..

Tahniah! Kerana anda telah singgah di page Vitahijau dan membaca lebih lanjut tentang SCP Shaklee ni. Ha.. ini bermakna anda amat sayangkan suami anda dan semestinya ingin tampil hebat depan suami kan. Sebelum tu, tau tak apa itu SCP ni? SCP ni 'short form' for Shaklee Collagen Powder. Boleh baca detail di sini ye :).

Hari ini, kami ingin kongsikan kebaikan Shaklee Collagen Powder yang membuatkan suami kita tak tidur malam dan igaukan kita sahaja. Tak percaya? Ha.. kena lah percaya... Ni lah keajaiban yang saya nak ceritakan.. Pengambilan SCP Shaklee memang mujarab! Hanya pengambilan secara konsisten dalam masa sebulan, dah boleh nampak perubahan.

Perubahan apa ni?

Jom kita baca lagi apa magis yang SCP Shaklee boleh lakukan..

1. Semestinya kulit muka bertambah gebu, cantik, lembab, licin dan yang paling best tegang. 

 Pernah tak suami balik ke rumah dan tegur, muka isteri tak bermaya dan tak berseri? Ssesetengah   suami memang menjaga percakapannya untuk menjaga hati isteri. Tapi apa salahnya, kita sebagai isteri, serikan wajah kita untuk suami. Dgn SCP Shaklee ni, kita tak perlu nak bermekap tetapi kecantikan kulit akan terserlah hanya dengan SCP Shaklee ni secara konsisten.Dan percayalah... suami gerenti terkejut bila wajah kita makin berseri dan kemerah-merahan gitew.. Buat suami asyik nak menatap wajah kita macam kali pertama berjumpa dulu!

2. Semestinya Awet Muda

Bila usia kita makin meningkat, gerenti garisan kedut mula munculkan? Mula-mula sikit.. Lama kelamaan makin banyak. Memang runsing betulkan? Apa yang SCP boleh buat? SCP Shaklee mengembalikan keremajaan kulit dengan membuatkan kulit tampak makin tegang dan semestinya kita makin awet muda! SCP Shaklee ni sememangnya amat terkenal sebagai Anti Penuaan dan menghilangkan kedut wajah. Dan pastinya, suami akan mula cemburu, bila berjalan beriringan, ramai mata yang memandang ke arah kita. Tampil menawan seperti anak dara!

3. Semestinya menambahkan kecantikan rambut, rambut kering dan atasi masalah rambut gugur.

Saya pasti, ramai yang ada masalah rambut kering dan keguguran rambut ni kan? Masalah rambut bertaburan di rumah memang sakitkan kepala kan? Setiap masa nak di mop dan disapu. Di mana2 pun ada rambut; atas bantal, bilik mandi, dapur dan sebagainya. Perkara ni pun amat merunsingkan betul tak? Lebih2 lagi kalau suami suka belai rambut kita. Hai.. bayangkan kalau suami belai rambut kita dengan niat nak bermanja-manja tetapi tiba2 tangannya penuh dengan rambut gugur. Tambahan pula rambut kering dan kasar.... hai memang akan hilang mood suami. SCP Collagen ni bertindak untuk menguatkan akar rambut dan mengelakkan rambut gugur serta melembabkan rambut. Jadi tidaklah mengerbang rambut kita kan. Rambut tu kan mahkota wanita. Mesti jaganya dengan baik untuk suami. Mesti suami makin kasih pada kita!

4.Semestinya menegangkan payudara dan memejalkan pungung.

Rasanya ini yang paling suami suka dan idam-idamkan. Ramai wanita yang tak jaga tubuh badan dan biarkan aje payudara kendur dan punggung tidak se'seksi' dulu. Kaum wanita semua... jagalah suami kita dengan menjaga badan kita :) Mesti suami tak cari lain jika kita menjaga tubuh badan kita dan menyayangi badan kita sendiri. Pengambilan SCP Shaklee secara konsisten terbukti mampu menegangkan payudara dan memejalkan punggung!

5. Semestinya membekalkan tenaga yang berterusan dan tidak mudah penat.

Isteri-isteri zaman sekarang ramai yang bekerja kan. Kadang kala seharian di pejabat, balik ke rumah melayan suami dan anak2 membuatkan badan bertambah letih. Dan bila suami ingin bersama, ramai yang menolak dengan alasan letih. Kecewalah suami dan berdosalah kita.. wahai isteri-isteri sekalian. SCP Shaklee bertindak untuk membekalkan tenaga dengan membekalkan nutrisi bagi mengelakkan kita mudah penat.

6. Semestinya meningkatkan tenaga batin

Ramai wanita mengeluh, makin lama berumah-tangga, keinginan untuk bersama semakin kurang. Walhal suami pula makin inginkan kemesraan itu. SCP Collagen juga terbukti boleh meningkatkan tenaga batin bagi isteri-isteri. Kata orang selain menjaga perut suami (makan), perlulah menjaga suami di tempat tidur kan.. Barulah rumah tangga kekal bahagia.

7. Semestinya mengurangkan/ menghilangkan pigmentasi & mengecilkan liang pori-pori.

Masalah pigmentasi dan liang pori-pori yang besar memang menghantui wanita-wanita Malaysia. Kadang kala dah cuba pelbagai produk pun masih tak dapat menghilangkan pigmentasi ni. 71% pengguna SCP Shaklee menunjukkan pengurangan terhadap pigmentasi setelah menggunakannya 8 minggu berturut-turut! Malah ada yang hilang terus! Ha... pecaya tak? Tak percaya kenalah cuba SCP Shaklee ni.

8. Semestinya kulit bertambah gebus..
 Siapa yang tak nak kulit bertambah gebu? Tambahan lgi kemerah-merahan secara semulajadi. Muka persis anak dara. Ujian klinikal telah membuktikan 90% peningkatan terhadap keserian wajah dan kulit. Memang buat suami tak tidur malam ingatkan isteri.

9. Semestinya menyokong kesihatan sendi & tulang.
 Masalah sakit-sakit sendi belakang, memang banyak di kalangan wanita kan. SCP Shaklee mempunyai kandungan glukosamina yang bertindak sebagai pelincir sendi. Memang badan terasa ringan.
10.Semestinya menghidrat mata, & melegakan ketidakselesaan mata.
 Ada masalah 'eye bag' ? Mata penat? Ha.. SCP Shaklee ni bertindak untuk menghidratkan mata dan mengurangkan lingkaran hitam bawah mata. Semestinya anda akan kekal CUN tanpa 'eye bag'!
Jom para isteri sekalian.. Semarakkan cinta suami dengan SCP Shaklee. Ujian klinikal juga membuktikan bahawa kesan ketara boleh dirasai setelah 8 minggu penggunaannya.... Dan yang best lagi SCP Shaklee ni boleh buat masker..

Inginkan penjelasan lebih mengenai SCP SHAKLEE?
 

Hubungi kami di vitahijau@gmail.com atau

SMS/WhatsApp ke 012-2356027 (Diyana) 

Setiap pembelian dengan kami anda berhak mendapat khidmat rundingan secara percuma dan bimbingan pengambilan suplemen secara berterusan. Dapatkan SCP Shaklee  dengan harga SUPER DUPER SPECIAL dari kami.

No comments:

Post a Comment