Tuesday 5 November 2013

SET KURUS SHAKLEE: Kurus Tanpa Pantang!

Assalamualaikum n selamat malam semua..

Terima kasih kerana sudi membaca entry kali ni. Hari ni ingin saya kongsikan cerita seorang customer saya yang ambil set kurus shaklee.

Tengah hari tadi COD barangnya di area Shah Alam. Ni kali ke-3 dia continue ambil set kurus bajet ; lecithin+alfalfa. Cerita darinya, bulan pertama dia ambil set kurus ni, tiada beza dalam berat badan tapi dia perasan badan dah mula rasa ringan dan seluar sebelum mengandung dah mula muat. Bulan kedua dia consume, beratnya turun 3kg dengan tidak mengamalkan apa2 pantang. 

Dia pernah beritahu saya yang dia amat susah nak turunkan berat sebab dia gemuk daging. Tapi dia tetap amalkan pengambilan air yang diberitahu dan amat disiplin dalam pengambilan set kurus, lecithin+alfalfa. Dan hari ni saya amat terkejut kerana saya hampir tidak cam kawan saya ni sebab dari jauh memang nampak badannya susut dan mukanya memang tidak se'chubby' dulu. Bila ditanya beratnya turun 3kg lg. Jadi sekarang jumlah penurunan dah 6kg.

Apa yang best dengan set kurus ni kawan2? Walaupun tidak nampak perubahan pada berat badan, tapi dari segi ukur lilit boleh dibezakan. Jika anda memang sedang mengambil set kurus ni boleh cuba. Tidak percaya, cuba ambil tali tape tu dan lihat sendiri perbezaannya. Macam kawan saya ni, kami memang x berjumpa kerana beliau bekerja di Kelana Jaya dan saya di Klang. Tapi kerana Shaklee ni telah merapatkan silaturrahim antara kami yang telah lama terpisah dari zaman belajar.

Jadi bila berjumpa hari ni saya memang amat terkejut dan jelas di wajahnya dia juga sgt happy.
Kali ni, beliau juga tambah ESP untuk kecantikan kulit, menambah tenaga, tambah susu dan juga boleh mengenyangkan perut. Jadi secara x langsung, selain mengamalkan set kurus; lecithin dan alfalfa yang berfungsi membakar dan membuang lemak, tambahan ESP ni membantu untuk mengenyangkan kita dan makan pada jumlah yg perlu sahaja. Plus dapat membanyakkan susu badan dan hasilkan susu yang bernutrisi tinggi utk anak2..

Jadi, memang tak rugi ambil set kurus shaklee ni. Boleh cuba set kurus bajet dulu iaitu lecithin+alfalfa. Kemudia bolehlah tambah ESP. Memang berbaloi kesannya.. Sayangilah tubuh badan kita..

Salam sayang dari saya dan selamat malam semua. :) Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment