Wednesday 12 February 2014

Jadi Ahli Shaklee: Khusus untuk yang tinggal di Sarawak.

Assalamualaikum..
Selamat pagi kawan-kawan Mummy D semua.. Sihat tak hari ni? Ha.. kalau dah mula rasa nak demam tu elokla ambil Nutriferon dan Vitamin C awal2 k. Kena sentiasa sihatlah untuk keluargakan..

Pagi-pagi Mummy D terima Whatsapp dari seorang pengguna Shaklee di Kuching, Sarawak. Soalannya simple aje. Macamana nak dapatkan stok kalau dia jadi ahli shaklee?
Bagus juga customer ni dan betul juga soalannya. Kerana di Sarawak masih belum ada Branch Shaklee. Sekurang-kurangnya bila dah jadi ahli shaklee, dia dah dapat banyak faedah. Macam Mummy D cakap dulu, boleh nak beli dengan kawan-kawan atau SID yang lain, lepas tu mereka tolong poskan. Tapi sayanglah, tak dapat kelebihan sebagai ahli yang banyak sangat faedah tuh! Rugi tau.


Ya, buat pengetahuan semua, di Sarawak memang belum ada branch Shaklee. Tapi tak bermakna tak ada anda tak boleh dapatkan Shaklee. Shaklee dah ada online sekarang. Jadi memang memudahkan semua. Tak kira di mana anda berada. Pasti anda akan terus dapat produk tu ke tangan anda. Tak perlu nak pergi Sabah atau semenanjung nak dapatkan Shaklee. Cara paling mudah ialah membelinya terus dari internet. Tunggu aje di depan pintu rumah. Sampai terus ke tangan anda.
Yang bestnya lagi, ada berita gembira tau bulan Feb ni kerana bermula Februari 2014, harga Shaklee Sabah & Sarawak sama dengan semenanjung. Yang beza hanyalah kos penghantaran sahaja. Order banyak mana pun kos pos hanya RM20. Jimat tak? Jadi memang tak susah jadi ahli shaklee. Alasan untuk susah dapat stok tak ada lagi sebab produk akan terus ke tangan anda. Dengan harga ahli tanpa kos tersembunyi.

Amat bertuah jika anda yang berada di Sabah & Sarawak menjadi ahli shaklee kerana masih belum ramai ahli di sana. Alasan sama, tak tahu nk beli dan x ada stok. Malah, mesti ramai kawan-kawan atau saudara mara juga tak tahu macamana nak dapatkan Shaklee kan? Jadi andalah pioneer sebab sambil anda tolong2 mereka order, anda dapat bonus! Percaya tak cakap Mummy D ni? Hai.. kena percayalah sebab kebenaran :)

Ada yang tinggal di kawasan pedalaman di Sabah & Sarawak juga ahli Shaklee seperti di Kapit. Jadi bagaimana mereka dapatkan stok? Tepuk dada tanya hati! Jadi apa2 pun semuanya atas diri kita. Nak atau tak nak sahaja. So, buat sahabat-sahabat Mummy D yang ada di Sarawak atau Sabah, jangan sedih2 jika nak sangat beli Shaklee tapi tak tahu macamana cara sebab sekarang semua di hujung jari. Dah jadi ahli shaklee, boleh order online aje. Malah Mummy D akan bantu anda satu-satu dari cara order online hinggalah coaching anda jika anda betul2 serius nak cari pendapatan lebih. Jadi, anda di Sabah dan Sarawak pun boleh amalkan gaya hidup sihat kan?



Masih keliru? Mari Mummy D bantu leraikan kekusutan tu. Jom hubungi Mummy D:

Emel- vitahijau@gmail.com
Whatsapp: 012-2356027

No comments:

Post a Comment