Thursday 2 January 2014

Jadi Ahli Shaklee: Bukan Bisnes Semata-Mata.

 Kenapa perlu jadi ahli shaklee? Kan dah ramai Shaklee Independent Distributor. Boleh beli terus dari kawan-kawan yang menjual shaklee. Kenapa nak jadi ahli shaklee?

Ramai yang salah anggap tentang isu Jadi Ahli Shaklee ni. Jadi ahli shaklee bukan hanya bertujuan untuk berbisnes. Sebenarnya sebagai pelanggan anda yang tentukan samada anda nak jadikan ia sebagai satu platform untuk mencari duit lebih atau sekadar mengambil supplement untuk tujuan kesihatan sahaja. Semuanya anda yang tentukan.

Apa kebaikannya jadi ahli shaklee tanpa tujuan berbusiness?

1. Anda boleh menikmati harga pengedar.
Tidak perlu lagi bertanyakan harga kerana apabila menjadi ahli, anda sendiri boleh tahu harga ahli menggunakan kit yang telah dibekalkan atau belian secara online. Dan percayalah yang ianya memang jimat giler! Jauh beza dengan membeli dari SID lain.

2. Anda akan lebih jelas dengan produk yang anda ambil.
Apabila menjadi ahli shaklee, anda akan dibekalkan kit permulaan yang di dalamnya terkandung pelbagai informasi berkenaan produk di Shaklee. Boleh baca dan mengetahui lebih lanjut tentang barangan Shaklee dan macamana Shaklee bergerak. Shaklee bukan MLM semata-mata. Nak tau detail, memang kena miliki kit permulaan ni!

3. Belian yang bertukar BONUS!
Mummy D tahu, ramai di antara kita yang ambil supplement tidak memandang bonus. Apa yang penting.. kesihatan kita dan kepercayaan kita terhadap Shaklee ni. Kalau kita tak percaya dan ragu-ragu tak mungkin kita akan cuba Shaklee. Betul tak? Ha.. jadi bila kita percaya, kita akan beli. Kan? Kadang-kadang keluarga & kawan-kawan yang tahu kita ahli  pun akan dapatkan produk dari kita. Jadi secara tak langsung belian dan sampai RM300. Tetau je bulan tu dapat BONUS kat akaun. Mesti terkejutkan? Beli untuk diri sendiri dan keluarga pun dah dapat bonus? Bestnyaaaaa!

4. Online aje..
Kenapa nak jadi ahli shaklee? Mudah aje.. sebab sekarang semuanya dah online. Tak payah dah susah-susah fikir; Macamanalah aku nak beli barang shaklee ni? Susahnya nak pergi HQ tu. Jauhlah. Orang mesti ramai. Nak pulak tu akhir bulan time closing. Memang penuhlah orang kat HQ tu. Kita pulak hanya nak beli satu Lecithin Shaklee yang dah nak habis tu. Dah tu macamana ni? Ha.. Amat susah dan memeningkan kepala. Sekarang tidak lagi. Onlinela jawapannya.. Semua dihujung jari. Ketik-ketik keyboard je dah dapat order barang dan siap di pos ke rumah lagi. Mudahkan?

Jadi ahli shaklee bukan lagi susah. Semuanya amat senang sekarang. Macam Mummy D cakap tadi, anda nak business ataupun makan sendiri, anda yang tentukan. Yang penting dapat menikmati belian kesemua produk shaklee dengan harga ahli. Wah.. untungnya.. Sambil2 beli, dapat plak duit sampingan yang tak terduga-duga. Allah nak bagi rezeki dengan cara tu. Jadi bersyukurlah kita walaupun dapat bonus 2 angka. Itu baru yang sambil-sambil dan makan sendiri je. Ha.. kalu sungguh2 agak-agak camane? Mudah betul jadi ahli shaklee kan kawan-kawan semua.

Jadi, kalau ada persoalan, Mummy D sentiasa ON 24 jam membantu anda. Jadi, tahu mana nak cari Mummy D kan:

Emel: vitahijau@gmail.com
Whatsapp: 012-2356027




No comments:

Post a Comment