Wednesday 2 October 2013

Set Hamil Yang Mantop!

@Adakah anda sedang hamil??
@Adakah anda sering mabuk??
@Adakah anda rasa kejang kaki serta sakit pinggang??
@Adakah anda mengalami masalah hemoglobin rendah??
@Adakah anda muntah setiap kali makan??
@Adakah anda hadapi masalah kencing manis semasa mngandung?

Kalau yea.. Mmg ni lah simptom2 yg sering kita hadapi ketika preggy kan..sy dulu pun sama. Badan pun jadi lemah dan mmg x bersemangat langsung. Loya2 muntah2. Kata orang itu semua pembawakan budak.


 Tp setelah mencuba set preggy shaklee, Alhamdulillah.. Bdn sy sihat n sentiasa bertenaga. Sakit2 pinggang dan cramp2 kaki dah takde. Hubby pun dah happy sebab x perlu bangun malam urut kaki isteri. Malah baby hussna pun membesar dgn sihat n kuat. Pernah sekali Hussna demam kerana injection 3 bulan. Tetapi x sampai 1 hari demamnya kebah. Dan Alhamdulillah Hussna jarang demam, selsema dan batuk. Seingat saya baru sekali. Immune badanya Alhamdulillah kuat. baby Hussna juga mempunyai kulit yang cantik; tidak bertompok dan menggelupas sangat. Sejak tu lah sy jth cinta ngan shaklee n join in.

Baby Hussna lahir ke dunia..

Baby Hussna 2 bulan

Jom baca tntg set preggy shaklee..


1. Vitalea with iron – Dilengkapi dengan 28 jenis multivitamin dan mineral yang diperlukan oleh badan kita. Zat besi penting untuk tumbesran bayi serta dalam penghasilan hemoglobin bagi memastikan paras hemoglobin pada paras normal.

2. B-complex with folic acid – Shaklee B-complex dilengkapi dengan 8 jenis kumpulan Vitamin B termasuk folic acid. Folic acid penting untuk membantu melindungi bayi dalam kandungan anda daripada mengalami masalah sistem saraf ( tiub neural) seperti spina bifida. 12 minggu pertama adalah tempoh otak serta sistem saraf bayi terbentuk dan membesar dengan cepat.

3. Vitamin C – Penting untuk membaiki tisu-tisu dan penghasilan kolagen. Membantu tumbesaran yang elok dan menguatkan tulang dan gigi.Selain itu, kombinasi bersama-sama iron untuk penyerapan optimum.

4. Omegaguard – Minyak ikan untuk perkembangan otak bayi. Tahukah anda pengambilan omega-3 fatty acid semasa kehamilan boleh mengurangkan risiko kelahiran pramatang??

5. OsteMatrix - sumber calcium magnesium untuk pertumbuhan tulang bayi, mengurangkan kekejangan serta sakit pinggang semasa hamil dan paling best, membantu pelawasan..NO MORE SEMBELIT masa mengandung yea. Jika tidak boleh minum susu, ini adalah alternatif terbaik anda.

6.ESP - Amino acid yang membentuk protein adalah bahan asas untuk pembentukan sel kita termasuk badan bayi anda. Pengambilan protein sangat penting semasa hamil terutamanya pada trimester ke 2 dan ke 3 di mana bayi anda sedang membesar dengan pantas. Malah payudara dan organs lain juga membesar selari dengan keperluan pertumbuhan bayi anda.




Nak tau lebih lanjut? Jom tnya sy. Diyana 012-2356027. Sedia membantu.


No comments:

Post a Comment