Monday 26 August 2013

Set Kurus Shaklee


Alhamdulillah bertemu lagi kita pada hari ini. Hari ini saya ingin berkongsi dan bercerita sedikit tentang set kurus Shaklee n guidelinenya. Mudah-mudahan ianya dapat membantu yang masih ragu2 dlm membuat pilihan yea.

Semua wanita impikan bentuk badan yang kurus dan langsing. Ingat yea dear.. shaklee bukan menjanjikan yang anda pasti kurus. Tapi vitamin-vitamin yang terkandung didalamnya membantu dalam proses memecah/membakar lemak,  membuang lemak(detox) dan membina semula otot2 kita,

Apa2 produk yang kita guna pun mesti ada rules dia.


Peraturan:

1. Mesti/Wajib minum air 2-3 litre sehari.
2. Kurangkan karbohidrat dalam pengambilan makanan.
  • Banyakkan sayur n kurangkan nasi. Jangan tambah yea....
  • After dinner jgn terus tido yea.. biarlah ada pergerakan skit. buat kerja, mengemas or berjalan2 ke taman.
3. Senaman.
  • Tak semestinya pergi berjoging dan sebagainya. Cukup kalau lepas breakfast tu jgn terus duduk di dpn tv tetapi lakukan kerja2 rumah seperti menyapu, mop, vakum dan sebagainya. Erti kata lain jgn byk duduk. Biar badan berpeluh sikit.
4. Kurangkan pengambilan makanan berminyak.
5. Banyakkan makan buah-buahan dan sayur-sayuran.
6. Elak makan makanan berat pada waktu malam. Yang ringan2 spt sup, sayur. ok la.

Apa yang penting. Kuatkan hati n bertekad. Mmg x mudah. Amikla produk apa pun kalau x berdisiplin mmg xde resultnya juga. Tp kalau ada nawaitu pasti boleh.
Selamat mencuba! Jom sihat bersama Shaklee.


Buat pilihan anda!

 

Pemilihan produk terpulang kepada budget masing2. Yang penting mesti bakar, buang dan bina. Tak tahu nak pilih? Masih musyikil? Jangan risau. Saya sedia membantu. Hubungi saya untuk pertanyaan dan harga terbaik. Value for money! Ada freegift lagi untuk 20 orang pertama. Jom sihat!


No comments:

Post a Comment